Thursday, May 18, 2006

dEcembEr bAbY...

This straight-up means ur the most good-looking person possible...better than all of these other months! Loyal and generous(姑娘我的确很衷心~哈哈~). Patriotic. Competitive in everything(这个是真的~因为我很怕输~=P). Active in games and interactions(哈哈~参与活动当然要active咯~这样才好玩嘛~). Impatient and hasty(我的确很没有耐心~急性子~努力改进中^^). Ambitious(哈哈~我很有野心!!但没有行动~~=P). Influential in organizations(我很有影响力吗?你们觉得呢?^^). Fun to be with(这是当然的=P). Easy to talk to though hard to understand(我的确很好沟通的~是看你要还是不要罢了~因为我不会嫌弃别人的~只要你不要嫌弃我的“难懂”就好~~=P), . Think far with vision, yet complicated to know(我想的可远了~和杰伦一起~和勇俊结婚~*^^*是不是真的很难懂啊?). easily influenced by kindness(这是一定的~因为我是好人啊~*bLush*). Polite and soft-spoken我是淑女~这是一定的。). Having lots of ideas(认真的没有,鬼点子就一堆~>.<). Sensitive(这个还好~不是很敏感啦~). Active mind(嗯~算是吗?=P). Hesitating, tends to dalay(这个很对!!有很多目标!!但就是行动很慢~一直拖~要改啊!!>.<). Choosy and always wants the best(挑剔没有错吧~哈哈~=P). Temperamental可以叫我气质美少女吗?^^). Funny and humorous小丑的生涯谁人知啊~~>.<). Loves to joke(开玩笑,日子好过些~哈哈~). Good debating skills(不是说辩论能力强~是原则问题~娃哈哈~^^). Has that someone always on his/her mind. Talkative(我哪里有~我很文静的~^^). Daydreamer(我很爱发梦~没有药救的那种~>.<). Friendly(哈哈~这个人是我的人都知道~=P). knows how to make friends(这个不对~因为我很害羞的~*bLush*). Abiding(不就和衷心一样吗?). Able to show character(我很有性格噢?哈哈~~=P). One guy/girl kind of person. Loveable(什么意识?哈哈~可以爱吗?值得爱噢?哈哈~). Easily hurt(我是个容易受伤的女人~哈哈~). loves music(我爱唱歌~可以算是爱音乐吧~)pretty/handsome(哈哈~你们觉得呢?=P). Loves to dress up(我没有爱打扮~哈哈~=P). Prone to getting colds.Easily bored对东西都是三分钟热度~但现在努力改进中~哈哈~^^). Fussy(我哪里有爱大惊小怪噢~~)...Seldom shows emotions(对~心情不好我不会表现出来的~哈哈~). Takes time to recover when hurt(这是一定的嘛~因为玻璃心破了~那里可能这么快好起来呢?).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home